Pagina's

maandag 3 september 2012

Haken van oude t-shirts

Een tijdje terug heb ik met mijn kinderen de kasten opgeruimd. Je kent dat wel, oude kleding eruit en kijken wat er nodig is voor het nieuwe seizoen.
Omdat ik al eens op internet had gezien hoe je daar wat leuks van kon haken heb ik dat geprobeerd.
Resultaat: 2 vloerkleedjes en een mand.
hier zie je hoe dat moet!

En mijn mand ziet er zo uit:
 
 
 
 
Je kunt wel zien dat ik shirts gebruikt heb met een zijnaad, maar ik had even niet anders, als er katoen in zit is er niks meer van te zien!


Ik wil hier Grannys van gaan haken met een witte rand en zoveel mogelijk verschillende. Ik heb 11 kleuren en wit. Dat is dan 11 x 10 x 9 = 990 verschillende, en, het begin is er!
Ik zal daar niet aan een stuk door mee bezig zijn, maar wel lekker vaak!

 
 



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blog vol haakideeën. Je komt op m'n bloglijst dan kan ik je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een late reactie, maar ik had nog niet opgemerkt dat ik ook berichtjes kon beantwoorden:)
      Leuk dat je regelmatig komt kijken. Ik hoop dat je ook voor jezelf ideeen op kunt doen!
      Groeten Yvonne

      Verwijderen