Pagina's

zondag 9 september 2012

Klein hart haken

Tijdens het rondsnuffelen op het wereldwijdeweb kwam ik hartjes tegen die gehaakt werden vanuit een magische ring.
Ik heb er zelf ook een gemaakt en als dit hartje al op het internet staat, dan weet ik echt niet meer waar.
Het valt me wel op dat er veel op haakgebied op internet staat en ik denk dat er wel vaker patronen erg op elkaar lijken. Dat is wat mij betreft niet erg, het gaat er m.i. om dat we plezier in het haken hebben/ houden!
Dus nu toch maar even het patroon van het kleine hartje

Haak in een magische ring het volgende:
1 st. 2 dst, 3 st, 1 dst, 3 st, 2 dst, 1 st.
Hecht af en trek de draad aan!
Wil je dit hart groter dan kun je er heel simpel een toer vasten omheen haken. Op ieder stokje haak je 1 v. en op ieder dst haak je 2 v.

Foto volgt zsm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten