Pagina's

maandag 20 oktober 2014

heel veel haaksels...

In een tijdschrift zag ik een manier om je oude rits te hergebruiken, leuk geworden, maar ik weet nog niet wat ik er mee ga doen :-)

Van een nichtje uit Nieuw Zeeland kreeg ik een foto toegestuurd met de mededeling: Is dit niet wat voor jou? Nou, ik vond (vind) het wel erg leuk dus maar in mijn knopendoos gedoken en dit is het resultaat. 

En omdat ik toch bezig was ben ik verder gegaan met het pimpen van een oud spijkerjasje (ja, de mouwen heb ik eraf geknipt). Is nog niet helemaal af, maar ik heb er lol van!



De kussenhoezen zijn echte kussens geworden. Ik ben er blij mee!

En dan tot slot nog een "bosje" sleutelhangers.

Fijne week!

Groeten Yvonne.

1 opmerking:

  1. Knopen omhaken is heel leuk om te doen!
    Patroontje kan je hier vinden http://www.craftandfun.com/2014/09/riciclo-creativo-bottoni-idee-decorazioni-uncinetto.html

    BeantwoordenVerwijderen